fuck u

Goderafton.
Det vart ingen mer uppdatering under dagen idag. Men jag har verkligen inte pallat skriva. :P sanningen gör ont.
Hur som helst så kan jag ju ta vad jag gjorde igår. :) Jag,Sophie,Alex linus och Therese var p bio och såg Let me in. Sådär bra var den. gick att kolla på men jag säger samma sak som jag alltid gjort. ingenting kan slå boken. :)
Sen så åkte vi runt i deras bilar, köpte födelsedagsglass till Alex som fyller 19 idag. (Grattis!!) och slutade med att vi spelade guitarr hero hos Linus. Sen drog jag och Sophie hem till henne vid 3 drack vin och åt pizza. :)))))
Vaknade vid 12 idag frukost i solen som sagt. sen så fixade vi lite fint i hennes rum. klistermärken på väggen. Skit snyggt blev det iaf. soligt och skönt var det hela dagen.
nu tänker jag sluta skirva. för jag är jäätte sur och vill inte att det ska gå ut över er, det har redan gått ut över Sophie ( FÖRLT GUMMAN!) så nattti
Kvinnan som gjorde min natt och dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0