Hej..

Hahah mycket intresant dag idag :) Mycket skoj har det varit. Dagen började med skola som vanligt och vi var på teater i sickla. Sen skulle Therese sophie och david möta mig där men dom var sega jävlar så jag fick sitta där en en timme i solen och vänta själv. Sen dyker dom upp med Max och max också. Vi skulle hämta en kartong till oskis pressent. Han fyllde 18 igår sså grattis på han! Sen visade det sig att vi inte alls behövde den så det var onödigt. Haha till själva presenten så var den in köpt från martinshop. Haha för dom som inte vet vad det är så är det en sex shop på skanstull. Vi köpte en barbara och lite porr filmer och tidningar ;) hahah så jävla awesome är vi!!!! :D
Sen drog vi hem en snabbis.. och sen bar det av till hägersten där jag mina bruuudar och grabbsen var och splade fotboll och grillade. riktigt myspys var det och jag kom hem för ett litet tag sen. Helt slut i benen och iskall. så det blir att sova med min äääääälskade onepiece i natt <3.
Jobb i morgon så vi får se om det blir någon uppdatering. PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0