Ingen kan stoppa oss!

Ojojojojojojojoj vad ni har missat mycket nu pojkar och flickor.
Så jag tänkte skirva ett litet inlägg som förklarar min helg och början på lovet. haha kommmer säkert bli att skiit långt inlägg :)
börjar med i lördags så jobbade jag 11-19. Men therese fast hon slutade vid 17. När jag slutade så kom therese ocg sophie och mötte upp mig på två cyklar och sa att vi skulle cykla till fruängen för att vi skulle träffa några. Men en cykel fick punka halvvägs till mig så den dumpade vi och skulle ta en av mina cyklar men den var också cp störd så vi beslutar att ställa cyklarna hos mig och ta bussen istället som är tidig så vi missar den. Vi mörjar vid de här läget få väldigt brottom :( vi får skjuss till fruängen av sebbe är där i 10 min får skjuss till segeltorp jag tömmer hela min väska på busshåll platsen för attdet är potatissallad i den och kvällen slutar med grill i skeppsmyreparken och sleepy mellan bruudarna hos therese!

Söndag! jobbar 12-17 med therese, vi stannar i två timmar på jobbet och käkar och väntar på Sophie. linus kommer och skjussar mig och sophie hem till mig. här hinner vi vara innan dom ringer igen och vill dra med oss på bio. vi följer med och det slutar med att vi går och ser the fighter. Jävligt bra film. den var lite seg men har man tålamod så gillar man den :)
Måndag! blir väckt av therese som vill att jag och sophie ska möta henne i fruängen vi kommer dit, tråkigheter händer efter några timmar och det slutar med att vi köper 9 liter vin och bestämmer att vi ska dra till vitab bergsparken och dricka med fina vänner. Det blev en riktigt lyckad kväll med lite förmycket att dricka och vi ramlade in hos sophie vid kanske 1.30 i natt stup fulla. men det är väl så det ska vara.
Tisdag! vi vaknade upp och mådde mindra bra om man säger så, skulle filma så det blev inte av, tog moppen och käka någon skit god hamburgare och sen så har jag bara legat ocg solat på sophies altan idag men brudsen. jävligt skön helg har det varait om man säger så.
så nu har ni fått ert korta inlägg. hoppas ni läser hela :DDDDDDDDDDD
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0