Jag vet inte vad de är för låt!

Godmorgon på er sega människor :)
Jag sitter i bilen och har precis passerat Norrköping typ :) Är på väg till Halmstad med la Familja... lite tyvärr hade hellre stannat hemma och tagit hand om mina cheyor men nu blev det så här. Skönt att träffa Mormor och Morfar igen och små kusinerna också. Men jag är inte jätte taggad på en typ 6 timmar lång resa och sen göra om det igen på söndag när vi ska hem.
Vi får se hur uppdateringen blir nu också, anningen blir de jätte mycket för att jag kommer ha tråkigt eller så blir de ingen alls. Kan inte alls svara på det nu så de är bara att cheka in och se om de har hänt något. Men jag kan bjuda på lite fina bilder som vi tog nyss innan jag drar puss!
och ja självklart åker jag i min OnePiece! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0