till sophie

Hejhej!
Sitter och kollar på ett gammal avsnitt av Csi på tv just nu och blir tvingad att blogga. Har liksom ingen motivation just för att inget händer :)
Idag så försov jag mig vääääldigt mycket till skolan, men det slutade bra. Efter skolan skulle jag möta mamma vid 5, bara det att jag slutade vid halv 3 och hade ingen lust att plugga. Så jag och Tinna gick runt och tog de chill. Tovg en kaffe och bara prata. Heeerligt. Haha vi gick förbi plattan där hon känner typ alla(?) och guuud vad jag kände att jag inte passade in. alla kollade jätte konstigt på mig :(
Sen har jag bara varit hemma och tagoit det lugnt. Min fot sover just nu liksom. sååå de är väl dags att sova snart själv ;) hahah nej men aah
just mötet igår gick bra. jag behöver inte gå om så det är ju bra :)
aja natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0