17e

Gooodmorgon sockerbönor! :)
Jag ligger i Sophies säng och bloggar medans hon är nere och duschar. heheh. Vi hade chillipilli här igår. Möttes efter jag har spenderat hela dagen med att städa mitt rum, men helvette vad fint de är där nu! hehe nej men jag åkte tll Tullinge och så käkade vi pizza och sen åkte vi hem tll henne där de blev paj hon bakat åt mig :)))))
Idag så ska vi åka till farsta igen.. tänker köpa tjöjan som jagg blev av med igen så jag kan få ha på mig den ;) sen blir de en solis och sen hem duscha och allt sånt där. skola i morgon ju.. bläääääää
Och bara så alla vet så måste jag säga att sophies "ä" knapp är helt cp, så ni vet hur jobbigt de här inlägget var att skriva.
PUSS!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0