börjar skolan snart.. fml

Zup? :)))))))))))))))))))))))
haha nej men goderafton, hur står de till? Med min är de bra är lite arg och irriterad på sl och på mig själv för en sak som hände förut idag, kommer till de snart..
hur som helst.. jag ligger i sängen och kan inte sova men jag är trött.. skiiit jobbigt är de, men de borde väl gå om ett tag antar jag.
Idag så har jag varit med Emma och Therese i Farsta och köpt upp lönen som kom idag. Haha nej men typ, jag behövde lite nya kläder tycket jag och smink och sånt. Hur som helst nu kommer jag till varför jag är irriterad. Jag köpte massa saker, och tror ni inte att jag glömmer en påse med min nya super duper fina tröja och sminket som jag köpt på bussen? Jo de är klart, och jag märker de dirr när bussen kört iväg. Och jag kastar mig på telefonen för att ringa sl's kundtjänst om just sånt här! men kan dom hjälpa mig.. nej de är klart.. så jag ringer runt som ett jävla cp sitter i en miljon telefon köer för att få tag på någon men ingen hjälper mig.. så de var flera hundra som gick åt sjön. Tänkte åka och köpa tröjan igen i morgon eller övermorgon typ :) Men liksom min frustration är över att dom inte gara kan ropa till busschaffören dirr när jag ringer och talar om exakt vilken buss de är så han kan gå längst bak i bussen och kolla nej nu ska någon jävla fjortis snorunge äckel ha mina kläder och mitt smink som JAG har betalat.. åhh arg.. nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0