It's so fluffy im gonna diie!

Gooooodmorgon mina sköna bönor :)
Jag vaknade för en timme sen och gick upp för att duscha.. men då fanns de inget varmvatten för Fannys kompis hade duschat precis innan mig. Det som var synd där var att jag upptäckte de efter jag hade klätt av mig och ställt mig i duschen. Sååå de fick inte stoppa mig, och jag säger bara att en kall dusch på mogonen piggar upp en ;) 
Hur som helst sitter jag på min säng nu men en kopp te och mackor och tänkte sätta på filmen Dumma mig. Asssssså jag dör för den, den e såå sööt. Har sett den kanske 4 ggr den här veckan :) Har du inte sett den, SE DEN! 
hur som heslt så ska jag försöka uppdatera innan jobbet, men vi får se ;) Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0