Unfaithful

Jag hatar när de är åska i luften.. jag får alltid en extrem huvudvärk då. Så jävla jobbig, har haft ont i huvudet i två dagar nu, de kommer smygande över dagen och ligger i hela kvällen. Igår hade jag så ont att de känndes som att jag skulle spy. Så de är häärligt!
Jag vet att uppdateringen inte varit den bästa på senaste veckor och dagarna.. men de är så de blir ibland och jag tänker inte gå igenom vad jag har gjort utan jag har lekt och myst, jobbat och sånt skit. 
Just nu sitter jag på min säng och har ont i magen som fan.. ska snart sova för att gå upp och plugga i morgon och sen jobba. Men efter de så blir de nog mys med Tessan min. Som vanligt så hänger vi hos henne kollar en bra film och snackar maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa skit ;) så de blir nice!
Natti på er nu! ska försöka blogga bättre.. men om en vecka börjar skolan igen  :(
fin/ful bild på mig och sebbe för någon vecka sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0