Sickervadd med gröna ekorrar

Godafton!
Jag tycker också att de är lite broing med bara kvällsinlägg men jag tycker de är tråkigt med inlägg utan bilder och jag vet fortfrande inte hur man fixar de från iphone.. :(
Hur som helst så var det Måndag idag vilket betydde skola för min del.. haha eller jag började 12 slutade halv 3. Inte dirket den jobbigaste dagen på schmat direkt.. heh efter de så mötte jag Therese och Sebastian och de satt och pratade om något oviktigt som händer på torsdag nästa vecka.. Orkar inte bryr mig och skiten som dom sitter och pratar om.. de är typ bara någon skitsak som att Therese fyller 18.. pff.. vem bryr sig.. hon kommer ändå förbli 13 i mina ögon.. eller iaf tills jag fyller 18! och de är bara 14 veckor och 5 dagar..
Hade hur som helst på mig mer eller mindre de häääääääär idag.. ska ssussa nu.
PUSS

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0