10/2-2011

Hey you.
Vet att det varit en liten konstig uppdatering nu på senaste tiden. bara massa dag1.2.3.4.. bla bla. jaja men så kan de vara.
Sitter förtillfället i skolan och fixar bilder. Var en ganska bra dag, vi fotade i en mini studio och fotoade blommor, riktigt fint blev de. eheh Ska snart rulla mig mot bussen, ska möta soffan i slussen så ska vi äta något :) kommer bli trevligt sådär :) sen ska jag hem och pluggis tror jag. är ledig i morgon som vanligt och vad jag ska göra är också som vanligt ovetande, ska försöka dra med therese och sophie ut, emn de är lite smått omöjligt att hitta något nu för tiden :) men men så kan de vara.. :) ska fixa de sista nu och sen dra, hrs när jag jag kommer hme.
Pussen


Du ska veta att du betyder alltid mycket för mig, och även fast vi inte träffas så ofta längre så vet jag att jag kan lita på dig till tusen, är de något som du vill prata om så är det bara att du ringer så kommer jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0