16 februari

Hejhej :)
Förlåt för jag är seg. haha men jag har inte orkat.
Idag är det onsdag och det är awesome. betyder att dte bara är två dagar kvar till helg!!!1
såå vad har hänt inte så mycket. Igår så var jag istan först köpte en väska och åt lunch med min mammi :)
Seeen så drog jag till skärholmen och möte thes gick där i en timme och sen så en timmes buss resa typ till huddinge, sola, en timmes buss resa till fruängen, springandes fram och tillbaka mellan tunelbanan och bankomaten så landade vi på kekaben och mumsade i oss ;)
idag så skulle jag träffa stella för att följa med henne till läkaren, men jag var tvungen att plugga.. men jag träffar henne i morgon.
Så där bra gick de när jag skulle skala potatis idag.. :( det gör jätte ont. Allt jag har att säga är att potatisen är elaka jävlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0