de är allt ni får, kanske skriver i morgon, ingen vet. eller jo gud. eller nej, för jag har inte själv bestämt mig än. och guuud vilken lång rubrik de här blev nu, måste sluta skriva, men de går inte, vad är det för fel på mig... hjälp...

Dag 13 - Det här ångrar jag
Jag vet inte om jag kan säga så här rakt ut att jag ångara något. ångara lite att jag valde mg som skola. men inte mycket.. nej jag kan inte säga att jag ångar något. lever liver utan ånger... FARLIG TJEJ!
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Om man ska ta de från den dagen, vilket var igår så gick jag runt med min randiga pyamas hela dagen, för jag var hemma, men om man ska säga vad jag hade på mig idag så kan man säga ett par blåa jeans från hm, en svart linne och en svart senomskinlig skjorta på de:)
Dag 15 – Mina drömmar
Jag drömmer om att lyckas i livet, visst vem vill inte bli ekonomiskt oberoende och lycklig och skit, men min drömmar är just nu att klara skolan, gifta mig med en underbar kille och få en familj som mår bra. :) hahah jag vet att alla tycker att det är fett lame drömmer men heeeey de är min drömm eller hur. okej jag ska inte ljuga jag drömmer just nu också om att åka utomlands och bara ta't chill. maybe soon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0