Folktandvården suger din balle

godmorgon..
eller jag tycker nog helt ärligt att det inte är så god, vaknade upp för 30 min sen men en äcklig huvudvärk och ont i magen. Det är awesome. men de blir bättre.. om 30 min ska jag åka och jobba.. fyfan säger jag bara.
men men de är bara att bita ihop..
men ja i fredags så var vi som sagt hos oskar, alltid lika roligt att festa hos han. Det belv en kul kväll med mycket att dricka.. kanske lite för mycket..
och igår så gick jag och thes upp för att åka från fridhemsplan klcokan 8 på morgonen ta oss ut till huddinge till 9 för jag hade en tandläkar tid. men skit kärringen som är tandläkaren är den otrevligaste satans kärring som jag har träffat.. Hon vänder sig för de första inte om och hälsar på mig. sen när jag har satt mig i stolen så säger hon (fortfraande utan att vänta på sig och kolla på mig) vad vill du ha hjälp med då? jag ba, va? och då svarade hon ja du har ju sökt tiden själv?. jag var där för jag har haft cp ont i mina tänder och tror att det är håll eller någon för att jag inte kan tugga helt. jag säger de till henne och hon säger utan att ens titta i käften att de är väl för att jag borstar tänderna för dåligt.. hur som helst, vi var där inne i FYRA minuter.. Vi gick alltså upp vid 7 efter en ganska rolig kväll för att vara där inne i FYRA minuter.. fyfan vad jag belv sur. Shit the same, vi drog tiollbaka till Fridhemsplan och köpte med oss donken till oskar,sophie och david. Söta och snälla som vi är, sen så städade vi. fyfan tror aldrig jag har städat så mycket och så snabbt i hela mitt liv. Haha.
Nej men jobbet kallat, ska gå om typ 25 min :) Pussen
som vanligt så suger jag på att ta bilder, men tur att sophie är lite bättre då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0