För att jag är awesome!

Ja och Nej frågor... typ
HAR du:
Cyklat utan händerna: jaaa
Gråtit en hel natt: nej.. men typ
Åkt vattenskidor: nooope
Åkt rullstol: nooope
Köpt lösgodis för över 50 kr: heheh jaa (a)
Haft träningsvärk: juuupps
Önskat att du var det andra könet: jaaa, jag vill runka! 
Velat vara ett djur: jaa en katt som soverrrr. kuuuurrrrr
Hatat choklad: nej :S går de?

VEM
vem är i rummet med dig? ingen :(
Vem fick du senast sms av? Bästiz!
vem tänker du på nu : mmmh diig ;)
pratade du senast i telefon med? bästiz!
vems hus var du senast i? Davids :) eller jag är i mitt nu? gills de? nu blev jag förvirrad.. :(
vem är din favoritsläkting? Mormor!
vem i din skola går dig mest på nerverna? mpååååååånga!

VAR
var går du i skolan? världen,europa,norden,sverige,stockholm,nacka strand :D
var är din telefon? brevid migg
var är din mamma? i sin säääng
var sover du? med dig;) hahah nej men sääängen
var i ditt rum är du? säängen

VAD
vad åt du senast? kyckling (a)
vad drack du senast ? vatten med apelsin smak
vad är det för färg på dina byxor ? vita med nallar på ♥
vad är den närmaste saken som är blå ? mina jeans på golvet
vad gillar du mest med skolan ? hmmm. alla läxor :D ssssssssajk
vad har du på fötterna ? inget, dom e nakna (A)
vad är din favorit färg ? alla färger tyop :D
vilken film såg du senast ? james bond :)

HAR DU NÅGONSIN
1. sovit i en annan säng ? jaaa. hihi busig flicka
2. tyckt att din kusin är het ? aha guud nej
3. sovit naken ? aa 
4. kört över hastighetsgränsen ? nope
5. målat om ditt rum ? jaaa
6. dansat framför en spegel? varje gång jag ser mig själv typ ;)
7. fått hicka ? jaaaaooop
8. stulit pengar från en kompis? Näääepp
9. hoppat i en bil med folk du just träffat ? hmm. minns inte :P
11. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? yepp..
12. älskar eller saknar någon nu ? aaahh.. eller typ

HUR
Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer. :D
Sätter du på dig strumpan: ? jo jag tar den i handen se trär jag på den ;)
Gör du när du är kär i fel person: ingenting, what to dooo liksom
Tycker du om gul-bil-leken? bäääst
Mycket pengar har du i plånboken : löst typ 40 spänn
Hur mycket är klockan: 23.40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0