fredags mys

God kväll på er ;)
Tänkte bara skriva så ni vet att jag överlevde kvällen hos Sophie. Hahah jo men de gjorde jag... nästan. det var ett tag där som jag trodde att jag skulle dö, men det var när det var säng brottning med Sophie och Therese, Men man är ju super och klarar av att få Therese knä upp kört i ansiktet!
Hahah nej men det var först middag och visa vem fan jag är.. hahah Och sen så drog vi girlis på bio med Linus,David och Sebastian. Vi såg någon grott/vatten film som jag just nu inte minns namnet på.. Hahah men bra var den iaf.
Och nu sitter jag här och har ont i benen.. Vette fan vad de är med dom,. har haft ont i själva benet/skelettet i smalbenet. Har haft så sen igår när jag kom hem efter ha varit ute och gått med Therese. Fattar nada liksom.. hoppas att det går över snart.
Aja sängen kallar.
Pussen
Bara för att jag är snäll och har brist på bilder så bjuder jag på denna. gick kanske i 8/9an, var vid rixfm festivalen. med Stella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0