hahah ni får typ tre åt gången

Dag 16 – Min första kyss
heheh min första puss som betydde något som jag fick var när jag gick i 5 och var tillsammans med min kompis tvillingbror som hette Linus. haha vi spenerade dagran tillsammans, tiiills jag tröttnade och gjorde slut.
Men min första riktigt Kyss som betydde något, kom från en kille som bor på gotland, först var han en av mina allra närmaste vänner fast vi inte hade träffats så hade vi kul och jag visste att jag kunde lita på han. han blev intresserad av mig men jag hade inga känslor alls. men det fick jag så klart senare och efter ett år av cam samtal och samtal nätteran långa så kom han hit och jag tror att dte var då jag fick min allra första riktiga kyss. men de funkade inte och nu är vi bara vänner men inte som förut tyvärr..
Dag 17 – Mitt favoritminne
Oj.. gud de var svårt. jag kommer verkligen inte på något just nu.. jaa men ett minne. hela förra spommren? blidö med stella, göteborg med therese. muskö? jag välj ett, jag har många härliga bra minnen men jag tror att om allt går som de ska så kommer jag ha ett favorit minne efter sommaren :)
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Oj vad med favoriter de var här.. nu ska vi se.. min favorit födelsedag var nog...antigen någon när man var liten, då jag fick klä ut mig till prinsessa och bara ha de kul på mitt barnkalas med alla mina vänner, eller så var de gången då vi bara chilla hemma för kanske 3 år sen. vi käkade toast och drack cola och sen kollla vi bara på film hela familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0