I wanna go crazy

hejhej,
sitter och dunkar huvudet i bordet för att jag inte har något att göra. Tro mig det finns inget man kan göra. har inget liv.. jo på riktigt när man pratar med gamla ragg så har man inget liv.. :P
såå vad har dagen besått av? vakande vid 2 typ och sen så kom therese hit vid typ 3 och vi tog det lugnt, sen så drog vi till fruängen och käka. de tog bara typ en timme att komma fram. äääääääälskar sl måste jag säga.. :)
men nu sitter jag ensam igen.. hemma. underbart :) inte ens sophie är hemma och kan skype med mig.. faaast jag pratar med henne i telefon. så det är okej. :)
bjuuuuder på den ;)

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: okej tack så jätte mycket för att du svarade!

Kolla gärna in vad dom andra svarade & hur dom resonerade!



Är allt bra denna söndag? vad har du för planer? :)

2011-02-13 @ 11:05:31
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0