Liiista

visste ni att...


att jag vill ha - Pengar
att min senaste kyss - var på fyllan
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - väligt mycket.
att jag inte gillar - taskiga människor
att jag avskyr när folk startar - Prutt krig
att kärlek är - Bajs...
att jag gillar att - träffa mina vänner
att jag alltid kommer att - älska
att jag är hemligt förälskad i - Johnny Depp
att sist jag grät var - Minns inte
att min mobiltelefon är - min kontakt med omvärlden
att när jag vaknar på morgonen - vänder mig om och somnar om
att innan jag går och lägger mig - lyssnar på musik
att idag har jag - Pluggat
att jag just nu tänker på - Sophie.. ( pratar med henne nu)
att i kväll ska jag - FACEBOOK ALL NIGHT LONG
att i morgon kommer jag - Plugga..
att jag hoppas -
Att allt slutar suga


Har du:
Någon som förstår dig? Yes
Någon som du saknar? Kanske
Någon som du hatar? Nej... eller jo
Vem kramade dig senast? Sophie,camilla Therese
Vem pussade dig senast? Ehhh Therese
Vem ringde dig senast? sophie 
Vem ringde du senast? Banany
Vem var hemma hos dig seast? Therese
Vem var du hemma hos senast? Therese
Har du några kärleksproblem? nja..
Har du pratat med någon idag? jaaa
Har du gråtit idag? neee
Har du skrattat idag? jaaaaa

Jag:

Är singel? yepp..
Svär ofta? neeeej, hehee lite vanligt kanske
Sjunger i duschen? OM jag gör
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? neej
Skrattar åt dina egna skämt? alltid, dom är bäst ju?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
Ja

Har du:

piercingar? öronen... 
Syskon? Tvåå
Jobb? Jepp.. cooop brääh
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? ja för ofta...
Bra självförtroende? duger
Sagt "jag älskar dig" till någon? vänner.
Varit kär? nej det skulle jag inte säga..
Gjort något olagligt? japp.
Somnat i skolan? hah ajaaa
brutit ett ben? lillfingret..
Tappat bort mig i min hemstad? haha jaa
Sett en fallande stjärna och önskat? jappp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? för ofta
Smugit ut utan lov? nja jaa förut längesen
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Haha om jag har, älskar att sova
Somnat gråtande? ja.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha tyvärr..
Blivit generad inför folk? ja de är klart
Varit kär i någon utan att säga det till personen? inte kär.. men intresserad
Ätit musslor? nej..
Varit på en festival? nepp
Haft ett förhållande i under en månad? nej
Blivit kallad player? haha gud nej
Färgat ditt hår svart? Jaa... tyväääärr

Vad:

Längtar du till mest just nu? pengar och sommar 
Ska du göra i helgen? jobba..supa
Har du för kläder på dig? linne och strumpor..
Gjorde du igår? plugga ....
Ska du göra i sommar? utomlands med flicksen och boyyzen
Åt du senast? semla
Har du för mobil? Samsung
Vad köpte du senast? Apelsin Mer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0