too cool for school

Dag 5 – Vad är kärlek
Ja, what is lööööve? Kärlek är så många olika saker, det kan vara något som två presoner känner i mellan sig, eller så är de i familjen och sånt. Jag kan säga att kärlek för mig, de är det som jag har upplevt mellan mina vänner och min familj, Jag kan helt ärligt säga jag skulle klara mig utan mina vänner och familj.
Dag 6 – Min dag
jaa de var ju som sagt igår, så igår så vaknade jag och drog till skolan, men sen sket jag i det och drog till skärholmen för att träffa therese. Vi gick med i facket där. sen så drog vi till Ö&B och köpte saker, sen så var det dags att åka till skogskyrkogården för att möta David, Det var litre smått ccreepy med alla gavar ochg sånt skit. sen så drog jag hem, testade mina nya kropps produkter, sen så låg jag och slappa framför datan och somnade kanske vid 3 :)
Dag 7 – Min bästa vän
Det kanske inte är så svårt att gissa vem jag ska skriva nu.. :) THERESE! :D
Japp Therese cehlin Jansson är min bästa vän. Henne har jag kännt sen 6an och vi har varit tajta sen dess :)
En riktig sötnos den bruden asså. Henne vet jag att jag kan lita på till tusen, Ställer alltid upp för mig och jag älskar henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0