valentines day

Godmorgon :)
Är hemma idag som vanligt som varje måndag nästan ;)
Alla hjärtansdag i dag. Och det är väl trevligt för alla dom som har kille antar jag ;) jag bryr mig inte så mycket så det är chill ;) jag har min rviolli som jag ska äta senare så jag överlever ;) Ska plugga lite idag också, eller redigera lite bilder till imorrn ;)
Haahah roligaste saken, på morgonen när jag är nyvaken så kan jag säga lite vad som helst ;) häromdagen så frågade min mamma mig på morgonen när jag skulle upp, jag svarade nej,nej,nej,nej dom är fula. som maltesers.
hah sne i morse när hon ringde och väckte mig så sa jag jag drömde om en älva, nej jag menar ella. och åker man linje 13 så kan man trycka ansiktet mot rutan. Sen blev jag skit sur när hon inte fattade vad jag menade.
Gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0