wooooho yaaay på miog liksom..

Dag 10 – Det här saknar jag.
Jag vet inte vad jag saknar... helt ärligt, jag saknar många saker, en vän som stod mig nära.. kärlek kanske, men ändå inte, sakanar min farfar kanske, han e död, kände aldrig honom så antar att jag saknar han. men inget av dom här skerna (utom den först nämda) är saker som jag inte klarar mig utan. såå i have my life and it is good ;)
Dag 11 – Mina syskon.
i has a littel sister. haha nej man Fanny 14 år, min mini me, sötnos, går mig på nerverna ofta men älskar henne iaf. Kan prata med skitungen hela tiden och henne är jag lugnt nämast med i familjen. Läskigt lik är hon mig ibland såå alnar att dte är därför jag älskar henne, haah nej men hon är bra!
seeen har jag simon., min bror som fyller 20 snart, träffar han inte så ofta just nu för att han ligger i lumpen, trodde inte att jag skulle sakan honom så mycket just för att jag inte såg han så mycket när han var hemma, emn antar att man inte inser att man kommer sakna någon förens den är borta :) men han kommer hem ibland så de är chill pill
julen för ett(?) år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0