Allt och lite till

Hejsan hoppsan :)
Nu är jag glad och ren. Kom nyss ut från en efterlängtad dusch :) Skiiit skönt var det, men tydligen så gillar inte folk i min familj när jag sjunger i duschen? fattar inte varför, jag som har en sån vacker röst :)
Träffade Therese tidigare på kvällen och var och sola med henne, sköönt som fan var det men nu känner jag att rödheten kommer lite, kliar lite på kinderna, inte bra inte bra asså.. Men men så kan det gå..

http://publishme.se/851280/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Så här söt är min kattunge just nu, Fast hon gör det väldigt svart för mig att skriva. Men det är okej för hon åker från oss på fredag, kommer sakna den lilla skiten, hon kryper alltid ner i min täcke på morgonen och lägger sig jätte nära mig och sova, HUR SÖTT ÄR INTE DET?!?!?!

Haha aja nu ska jag nog bädda rent i min säng, Skönaste som finns med nya lakan och ny rakade ben. 
Fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0