bästavän!

Jag kan säga tre "ord" och alla ska då veta att dom här tre "orden" är det som beytyder väldigt mycket för mig.
Therese Cehlin Jansson!
Du är den bästaste tjejen i hela vida världen. Jag har känt dig underbara människa i snart 7 år, och vi kanske har haft tre stora bråk. betyder inte det ganska mycket? jo förfan de är klart det gör. Det betyder att de inte finns bättre vänner än vad du och jag är.
Jag kan inte vara med dig i tre minuter utan att ha skrattat eller mått bra. När man tänker tillbaka på alla minnen som finns så blir jag glad att veta att alla är bra. Som tex minnena från din källare, när vi kröp ut igenom fönstret, min första fylla, hökarängen, hagstätra. ja duu vi har varit igenom mycket tillsammans och det är även många som har försök förstöra de också. Men nu säger jag de här bara en gång. Du kommer aldrig bli av med mig, de spelar ingen roll va folk kommer göra, eller att du har kille eller vad fan som helst, jag vet alltid att du finns där för mig när jag behöver dig och du ska veta att jag finns här för dig också.
Jag älskar dig Therese,Berra bus, Thes,Tezze,Tessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0