Love lift us up where we belong

Hejhej
Jag vet att uppdateringen inte har varit varje dag dom senaste dagran men det har helt ärligt inte hänt något :P
Fredags så satt jag hemma, drog och sola med Therese och sen var jag hemma hela kvällen och kollade på film och åt glass (♥) Sen lördag uppe med tuppen för att vara en lördag. Hahah nej men 10 sen hjälpte jag till med att ta bort julbelysningen.. haha ja vi hade kvar den tills i helgen :) Sen så solade jag igen med Therese ( ja vi satsar på att få hud cancer till sommaren) och sen så tog vi de chill @my place och sen mer chill @ her place. Sen drog vi till David och chilla ännu mer @ his place. :)
Och idag kära söndag som suger... Har städat lite, ochj nu ska jag torka mitt hår och sen färga det. :D YAYYAYAYAY
Hörs sen sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0