snyggiz

Hejhej på er sööööta! :D
Känner mig så jävla bra idag :D Vakande inte allt försent. 8.. av att Therese ringde mig, då gick jag upp och började plugga direkt. vid halv 12 var jag klar med två arbeten och då tog det lugnt ett tag. Sen bar de av till Huddinge för att följa med Therese till tandläkaren, (måste göra de, jag jag vill att hon ska med mig när jag ska dit 9 på morgonen, så nu har jag något att skylla på (;  ) jaa och sen så var vi onyttiga i parkerings huset, satt på marken och hade picknick med mat från donken ;). Sen kom de duktiga, vi åkte och tränade, Hurra på oss. Nej fyfan jag ska komma igång med träningen nu. Vill vara lite snyggis när jag åker utomland i sommar med tjejorna och boyzen!
ajaj nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hjälpa min maaammi
Pussen♥
fick en riktigt snyggis bild på min snyggis idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0