torsdag

Haha nu när jag skulle logga in så hade jag glömt mitt lösenord. jag fick typ panik :O Men sen när jag typ hade suttit i 10 min så kom jag på de :) Fyfan vad jag suger :)
Sitter just nu i skolan pch pluggar, blev inte så att jag stannade igår utan de fick bli idag istället. Jag kvar ett arbete den här veckan och det blir jag lugnt klar med idag. Så det känns skönt att ha helgen ledig för jag vet inte vad. :)
Som det ser ut nu så blir det nog Therese och sophie i morgon, kanske fest, kanske inte. Och på Lördag så ska jag träffa min snuffsa, Stella, det var kanske två veckor sen vi sågs eller något, fyfan vad vi suger på att ses, men det blir lätt så när man går i olika skolor, man måste plugga plus att jag jobbar. Men men.
Nu ska jag forsätta att redigera bilder så jag kan få åka hem snart.
Pussen ♥

i sånna här baizar man. bara så ni vet :D:D:D:D:D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0