I bilen

Hej hej. Sitter för tillfället i bilen på väg ner till Söderköping. Liten tradition vi har i familjen att åka ner varje sommar över dagen och tjocka oss i deras otroliga glass som dom har där. Den är helt fantastisk mumsig :) vad som händer när jag kommer hem vet jag inte, chilla och leka med min nya älskling tror jag. Helt ärligt så tror jag att jag är kär!! Bästa köpet någonsin. Haha glad att jag gick över till andra sidan istället för att stå emot och missa den! Hur som helst så går det inte att ladda upp bilder på bloggen från mobilen man var tvungen att ha något PRO konto, så jag ska kolla upp det när jag kommer hem och sitter vid en dator. Puss på de så länge <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0