Knockin On Heavens Door

Hejhej! vaken sent som vanligt..
Har varit på väg att blogga, till och med loggat in och tryckt upp föstret, men sen blir de bara tomt i skallen så jag palla inte längre.
Senaste dagarna har varit gryma, hängt med soffan och partat hos mig igen i Lördags, tyvärr togs de inga bilder den kvällen.. :(
Hur som helst så är mina föräldrar hemma igen och jag måste medge att det är lite skönt att ha någon hemma nu som kan ta hand om ansvaret och allt de där viktiga, orkar inte mer! Fick life fina saker också som visas sen!
Hah anyway, så skulle vi köra allsång på skansen jag och my pimp men vi kom dit, mycket folk så vi sket i de, vi kör när Eric saade är typ nästnästa vecka och är där super tidigt för att komma in! Yeah! typ 6-7 på morgonen.. Tro mig ni har inte sett mig när jag vill något, kan köa forever.. muahahah.
Skit samma så gick vi runt och kolla på djuren iaf. Och jag tror att det inte finns några vargar eller lodjur, att de är döda eller något, för man ser dom aldrig! Meeeeeeen jag fick se björnar iaf <3 Hihi happygirl. Älskar björnar. Vill se en isbjörn! :O Tungt de skulle va!
Dagens:
Klänning : Gina (tror jag)
Skoooooor: Nelly.com (NYAAAAAA! ÄÄÄLSKAR DOM!')

Nu ska jag försätta att lyssna på Gun'N'roses vilket jag gör för att soffan lagt upp en låt och nu kan jag inte sluta, helt otroligt vad många låtar jag kan av dom utan att ens veta om de. Jaaja natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0