30/6

Hejhej.
Som ni kanske gissat så har inte humöret varit på topp de senaste dagarna och jag inte orkat skirva i bloggen! trodde att det var bättre nu, men tydligen inte.
hur som helst så har jag hunnit med lite skaer, fest hos Sophie i Måndags med mycket trevligt folk, och sen fest hos Alex i Hanninge igår. Men mer trevligt folk. Så det är nice!
idag har jag inte gjort ett skit vaknade upp hos alex tog mig hem och dränkte mina sorger i skor. hahah nej men snart så kommer dessa skönheter hem till mig!!!1
Så det är nice! I morgon blir de förelsedags picknik för Tinna som blir 18!
Så talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Jake

Wow, riktigt snygga!! ;)

2011-07-05 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0