1 mars

Hejhej :)
Sitte just nu på Luleå flygplats med Therese. Japp ni läste rätt, vi fick tråkigt så vi bestämmde att åka till Luleå över dagen. Haha nej men Vi sk ahämta en av mammas tusen katter ;) Såå nu ska vi sitta här till halv 8 då planet hem går igen. Nice Nice ääääälskar stället, gubbar som slickar salt i handen, guggar som glor, dyr flygplats mat, det är precis som det ska vara.
MEEEEEEEEEN nu ska ni få höra vad som hände på Arlanda. Jag och Therese stod och skulle köpa en dricka dåååå en kille och hans kompisar tränger sig förbi oss och säger ursäääkta. men sen så vänder han sig om och börjar prata med oss, och när vi tittar upp på han och han kompisar och också sår där och pratar såå ser vi att det är ingen mindre än OSKAR LINNROS!! Haha helt sjukt, vi stod och pratade med dom i kanske 30 min sen så var vi tvungna att springa till vårat plan. Haha lite coolt att Oskar Linnros och hans vänner raggar på en. Nu en sak man kan stryka på att göra innan jag dör listan ;)
Nej men nu ska jag tydligen hjälpa Therese att plugga, ska göra lite själv också.
Hörs när jag kommer hem.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0