Good morning New York

Hellu hellu :)
Trött som fan är jag nu men det är okej. Skola idag som vanligt men jag hade rörlig bild hela dagen. eller film kan man ju också kalla det. Kul som fan var det. Men efter så var det personal möte på coop. det possetiva med de var att jag kunde köpa godis :) extra pris så det är feeeeeeeeet billigt ;)
Idag bakom allt kul i filmen och sånt har det varit en skit dag, mått cp piss, var hungrig som gick över till ont i magen så jag inte kunde äta det jag ville. Slutade med att jag åt äckligaste tunnbrödrullen men skagenröra... jag vet det låter fett mums men dom hade i äckel potatismos i det.. ELLER HUR?!?! vidrigt med varmt potatismos och kall skagenröra.. Så på grund av den så mådde jag illa och kunde inte äta upp så det hela alltet slutade med kaffe och cigg i solen med Kamilja. :)
Nuuu ska jag sätta mig och fixa klart med min musik och min 1 kilos påse med godis och sen sova :)
kör en dagens outfit när vi skriver långt också.
tröja - h&m´s garden collection
kjol grej - h&m
och en härlig vårbild när vi hade vår mys paus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0