hard work

Ibland blir jag så trött på mig själv.. Jag vet vad som gäller för att jag ska få åka utomland i sommar. Att jag ska ta tag i skolan och bli klar med mina uppgifter som jag är efter i. Och om jag klarar det så får jag också mina sista pengar. Man kan ju tycka att det är tillräkligt med motivation för att bli klar med som 7 arbeten som är kvar. Men ändå så kan jag aldrig lyckas plugga. Jag är ensam hemma och ska plugga.. men det misslyckas alltid. Idag var det att jag hade en jätte jätte bra film på datorn som jag ville se, i morgon blir dte väl att jag är trött och sover bort hela dagen. Jag orkar inte mer. Jag behöver ta tag i mig själv nu. För annars så kommer jag se mina två vänner åka utan mig. Eller ännu värre.. jag kommer behöva gå om tvåan.. Fyfan. tvåan är seriöst den värta årskursen av gymnasiet. Skit äckligt cp mycket att göra. Och alla uppgifter är om att analysera och skriva om vad man själv tycker och äckliga saker som de. Men wtf? jag är inte sån. Jag suger på att analysera och skiriva vad man själv tycker du finns det inget rätt och fel.
med det här inlägget vill jag inte säga någit till er., utan jag vill bara påminna mig själv lite om att det här är faktiskt viktigt. Skolan är vikltig. Och lova mig själv.. Inget skolkande och kommer efter i trean.. om jag lyckas komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0