i'm not afraid

Heeeejsan :)
Kom hem för några minuter sen från skolan. Skulle ha suttit kvar men jag mår skit dåligt så jag orkade inte det. Har åka på en liten förkylning, snorar, har ont i halsen och har en cp jobbigt hosta. Det gör så jävla ont att hosta. Så jag försöker att låta bli men det går inte och det liksom river i halsen. Så jävla jobbigt. Men jag antar att jag får skylla mig själv lite, sov hos Therese i helgen ju som sagt och hon var sjuk. Kan inte klaga så mycket då för att jag drog på mig det själv. Men iaf, man mår bättre när man får klaga.
Igår så var jag ledig som vanligt, chillade gaaaalet hemma ett tag och sen så drog jag in till stan, chilla lite, sen mötte jag upp Therese och så fixade vi en ny resa. Haha japp ni läste rätt. Vi har ändrat oss. Istället för zakynthos den 14 juni så ska vi åka till Korfu den 7 juni iställt. Vi tjänar så jävla mycket på det. Det är en all inclusive resa i en vecka. Så det behövs inga mat penagr. NICE!
Nu ska jag sova lite. Hoppas på att jag blir bättre.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0