skumbanan

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D
Jag vet att jag inte får varea uppe så här sen men jag täönkte att det är ju lov och ni har inte fått läsa vad jag har gjort idag så tänkte skriva en lite kortis ;)
Dagen har bestått av att jag vakande upp brevid en Sophie.. vilket var okej, men fyfan vad hon var jobbig i natt. Hon låg tre centimeter från mitt aniske och snarkade. Jääätttte mysigt måste jag säga. Nej men vi gjorde oss klara på rekkord fart och mötte upp Stella för en tripp på stan. Lite myspys.
Sen drog jag hem färgade hennes hår, Hoppas de blev bra?
Och senare på kvällen så var det tänkt att det kanske skulle bli utgång, eller hoppades på det. Men nej, Jag och Therese drog till liljeholmen, väntade på att Sophie skulle sluta jobba mötte upp Sebastian och chilla där ett tag, drog sen till donken i kungen kurva, dit David joinad oss och sen så drog vi till Fruängen efter att ha missat sista bussen hem.
Sååå nu undrar ni säkert hur kom Johanna hem då?
joooo ajg fick gå från måsvägen. Lite smått läskigt sådär, emn jag hade ju telefonen men mig så jag överlevde.
hahah sluuuuuut på vad jag skulle skirv, har varit hemma en timme lite drygt. och nu ska jag sova. fyfan avd jag längtat efter min säng, bara jag i den.
Puss hörs i morrn ;)=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0