kalle anka täcke och nytvättat hår

Hejsan hoppsan.
Jag försökte att skriva tidigare men blogg.se fuckade ur så det gick inte, Blev fett ledsen då :)
Dagen har bestått av stan med Sophie :) Blev så att vi åkte in för att hon skulle lämna tillbaka ett par skor, men de slutade med att vi gick runt där i några timmar.. Haha provade klänningar och bara tog de chill. En fika hann vi med också :) Jag kom hem med en ny bikiniöverdel. Så det är nice.
Sen drog vi hem til henne fixa saker sprang till bussen och spenderade en timme vid coop. Fyfan vad pinsamma vi är.
Mys kväll hos mig har vi nu iaf med disney filmer och Eclipse.
Pussen
Min nya älskade skjorta. Hade den idag. fyfan vad jag älskar den. Fler skjortor måste inskaffas, dom är underskattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0