for the first time

åååååh guud kan inte fatta att det bara är en vecka kvar nu tills vi åker. Känns som att det var förra veckan som vi sa ååh de är bara tre månader kvar :)) Sjukt skönt det kommer bli!
Jaja varför skriver jag så sent för? har absolut inte haft tid. Har städat och pluggat hela kvällen. Eller städat och provat kläder mest då. Det var inte så mycket plugg förutom att skriva anteckningar till ett prov så det är chill blev nyss färdig med de! Skulle skirva en uppsatts som ska vara klar i morgon men jag hoppas att vi har lektionen på den också. heheh annars är jag körd.. I morgon är de också min sista skoldag! UNDERBART SEN ÄR DE SOMMARLOOOOOOOOOOV! heheh jaaa jag är skiiiiiitaglad!
Nej nu sommnar jag snart!
Pussen!
två männiksor som är såjävla störda men passar så jävla bra ihop! Älskar att vara med er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0