Hey you

Intressanta dagar har det varit de här senaste dagarna. Har gjort en massa bus! hehe nej inte direkt. Skulle tälta med Sophie och Patrik i onsdags men vi hade inget tält så de blev att vi hängde i tullinge hela kvällen natten och sen sov allihopa i Sophies lilla säng. Det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. :)
Vi alla vakande av mitt alarm vid 8 skulle till skolan vid 12 för att jag skulle göra ett prov som jag inte alls hade pluggat på så jag sjukanmälde mig så drog vi och käkade subway (♥) istället och sen hängde på biblioteket. behövde böcker till Grekland!
Och idag så har jag prov igen, och igen jag har inte pluggat så bra. så jag funtar på att skjuta upp det till på måndag istället så jag kan plugga lite mer och käka med sophie istället :) heheh
Kvällen så ska jag kanske tälta med Sophie och Patrik i stället och förhoppningsvis några till :P men allt beror på om de ska regna hela dagen eller inte.
Ska forstätta plugga lite nu, sen ska jag börja göra mig vacker.
Puss
Från när jag var på Mallorca för några år sen. Gud vad jag längtar till Korfu nu!!!!!!!!
Usch.. lugg hade jag ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0