jag är för full, du är för ung

Tjosan! Härligt regn det är ute måste jag säga! alla älskar ju regn.. eller?
Igår så var det idrottsdag i regnet, fett värt var det. Kom dit vid 8.30 och jag hade gjort mina två grenar klart vid 9.30. Men då sa dom att man inte fick gå utan fick närvaro i slutet av dagen. Så Vi stod där i totalt ösregn och blir blötare och blötare och tillsist när dagen var slut så visade de sig att man fick närvaron när man hade deltagit i två idrottsgrenar.. arg blir man då. Hem och sov gjorde jag sen!
Idag så försov jag mig sådär 3 timmar. kom till lunchen och sen varit på morderna och kollat på foton. kuligt värre.. Ska leta vad jag ska ha på mig nu. Pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0