kompis de går bra nu..

"Johanna bloggar som hon ska. Det går bra nu." ..... eller?
HAha nej men jag vet att jag suger på att blogga men ibland pallar man inte. haft en fett chill vecka tänker inte redovisa den exakt vad jag har gjort hur många andetag jag har tagit och såå. men har hunnit med ungdomsmotangingen, therese och sophie. fira simon 20 år!!! och så har jag jobbat hela helgen plus valborg i enskede med myspysiga människor. Blev sådär lagom mycket att dricka och en såndär lagom huvudvärk i morse ;) ahaha yeah!
ska försöka göra något av kvällen som är kvar, bli av med min huvud och mag värk är nog omöjligt just för att de har varit hela dagen, men något ska väl göras. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0