who's gonna save the world to night

Goooodmorgon!
Blev väckt vid halv 7 idag i tron att jag hade försovit mig, men sen kom dom på att jag skulle upp vid halv 8. Då blev jag lite ledsen. Men fast jag blev väckt en timme för tidigt så låg jag och drog mig lite förlänge iaf. Det är väl bara sånt som är typiskt antar jag.
Men sen har jag tänkt på en sak också. jo att på morgonen så har litte anikte svullnat upp lite. de händer dom flesta efter att de haft en god natts sömn. och de händer mig. Men de var inte dit jag ville komma utan att jag vill ha läpparna som jag får då naturligt. Det skulle bli så jävla bra då. Fan vad snygg jag skulle vara då ;) hahah
Det var väl allt jag ville dela med mig av denna morgon. Ska snart rulla ner till bussen för en uuuuunderbar dag i skolan. men först en vacker bild på miiiiig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0